Ve středu 23. března 2011 pořádá Google živý interaktivní seminář na téma optimalizace AdWords pro zobrazovací síť. Zobrazovací síť Googlu zasahuje více než 70% unikátních internetových uživatelů po celém světě a umožňuje přes vyhledávání oslovit potencionální klienty. Její výhodou je zasažení potencionálních zákazníků na různých stupních nakupovacího cyklu.
Interaktivní webinář láká účastníky na informace a doporučení, jak strukturovat kampaně na zobrazovací síťi Googlu. Má také ambici nabídnout různé tipy na optimalizaci nebo nástroje jako jsou pokročilé možnosti nabídky, marketing zájmových kategorií a také komplexní rady jak úspěšně postupovat v optimalizačním procesu.
Seminář bude prezentován specialisty AdWords jako součást AdWords Online Classroom (UK) a bude se konat ve středu 23. března 2011 od 15 do 16 hodin středoevropského času. Přihlásit se můžete přes http://adwords.blogspot.com/.