S platností od 13. června 2011 nastanou některé změny v pravidlech inzerování na Skliku. Cílem je především zjednodušit vlastní inzerování, hlavní úpravy se dotknou superlativ, uvádění výše slev, velkých písmen a použití speciálních znaků.
Zajímavou novinkou je, že Seznam uvolňuje pravidlo v používání superlativů, nyní bude možné v inzerátech na Skliku volně využívat superlativy, což přinese větší možnosti kreativity v reklamních textech.
Nově bude možné v inzerátech uvádět výši slevy, a to jak hodnotou (sleva 300 Kč), tak také procenty (sleva 30%). Důležité je poznamenat, že zmíněná sleva či konkrétní výše ceny musí být vždy uvedena také na cílové stránce a hodnoty slevy v inzerátu a na cílové stránce musí vždy souhlasit. Pokud tomu tak nebude a hodnoty slev se budou lišit, má administrátor právo inzerát odmítnout.
Zatímco do současnosti bylo možné do inzerátu na Skliku uvést maximálně třípísmenné názvy firem a čtyřpísmenné akronymy, v rámci změn dojde ke sjednocení počtů velkých písmen. Od 13. července bude možné uvést také čtyřpísmenné názvy firem. Pravidlo upravující maximální počet 8 velkých písmen na jednom řádku přitom zůstane zachováno.
Poslední výraznou změnou je možnost v opodstatněných případech využít speciální znaky: ® a TM. Pravidla jsou následující: znak ® je možné využít v inzerátu u názvu vaší společnosti, pokud máte v rejstříku ochranných známek vedenou Úřadem průmyslové vlastnictví tuto obchodní značku zapsanou. Znak TM (tedy neregistrovaná obchodní značka) lze v inzerátu u názvu společnosti využít, pokud takové označení u názvu firmy používáte také na webu, na který inzerát odkazuje.