Podle hlavního ekonoma společnosti Google, Hala Variana je velký rozdíl mezi reklamou, která se zobrazuje na první pozici nad výsledky vyhledávání, a reklamou, která se zobrazuje na první pozici na okraji stránky. Zásadní rozlišení spočívá v tom, že reklamy zobrazované nad výsledky vyhledávání získávají v průměru mnohem více prokliků, než reklamy v pravé části. Tato skutečnost byla promítnuta do reality AdWords, kde lze nyní zvolit v přehledech nový segment: „v horní části a po straně.“
V přehledech AdWords lze nyní pomocí tohoto nového segmentu zobrazit informace o výkonu reklam nad výsledky vyhledávání Google a vedle nich. Můžete tak jednoduše porovnat, která strategie je pro vás výhodnější. Informace ze segmentu „nahoře a po straně“ vám pomohou optimalizovat kampaně ve vyhledávání, lépe porozumíte vztahu mezi umístěním reklam, jejich prokliky a konverzemi. Pokud se zaměřujete na propagaci značky, získáte také lepší přehled o tom, za jakých okolností spustí klíčové termíny související se značkou vaše reklamy nad výsledky vyhledávání.
V případě, že jste se rozhodli segmentovat údaje o výkonu podle umístění reklamy, přidejte do tabulky dat segment „v horní části a po straně“: