Na začátku tohoto týdne spustil Google automatické zobrazování URL domény v titulku u nejvýše umístěných (placených) inzerátů. Cílem je dosáhnout lepší prezentace značky v inzerátu a využití textu v titulku ke zdůraznění dalších informací. Potenciální zákazníci budou podle Googlu lépe schopni identifikovat stránku, na kterou se dostanou po kliknutí na váš inzerát. Zobrazení URL v titulku v AdWords inzerátech tak potenciálně může ovlivnit, zda uživatel na váš inzerát klikne nebo ne.
Praktická realizace nového zobrazení spočívá v tom, že URL je od zbytku textu odděleno jednoduchou vertikální linkou a zahrnuje pouze doménu, bez předložky „www" i bez jakýchkoli dalších podadresářů. Zobrazení vašeho URL se bude i nadále zobrazovat také pod deskriptivní linkou. V případě, že titulek vašeho inzerátu už obsahuje vaši doménu, nebude ji Google zobrazovat znovu. Úprava v zobrazování URL v AdWords inzerátech je zavedena globálně, ovlivní tedy všechny země a jazyky.
Podle Search Engine Round Table je úprava v zobrazení URL domény zlepšením hlavně pro hledání související s konkrétními značkami, ale při obecnějším hledání (například na slovo květiny) se ve vyhledávání nezobrazí.