Krása single-page websites, 7 cest, jak blogovat bez psaní, sledujte statistiky související s obsahem webu, přidejte na svůj web tlačítko Pinterestu, fakta o Twitteru, jak zlepšit efektivitu kampaní v obsahové síti, souhrn rozměrů grafických prvků hlavních sociálních sítí, 5 tipů social followers, 21 tipů pro efektivní social media strategie, sociální média nejsou mrtvá, je to jen nuda, vyprávějte příběhy.
Pohybovat se po webu klikáním ze stránky na stránku přes viditelnou navigaci ala horizontální či vertikální menu je nuda. Často sice jde o nejlepší způsob navigace, nicméně to neznamená, že to je jediná cesta, kterou se v této oblasti můžeme vydat. Inspirací, jak to dělat jinak, mohou být single-page websites, na kterých není vidět klasická navigace, uživatel se po webu pohybuje skrolováním. Při prochození webu tak odkrývá další a další souvislosti, které nejsou ihned zjevné, probouzí se v něm zvědavost a celkově se více zapojuje do dění na webu. Jak lze využít single-page websites se dočtete v článku Exploration Of Single-Page Websites na Smashingmagazine.com.
Blog. Magické slovo, které cca před 10 lety zažilo obrovský boom. Kdo neměl blog, jako by nebyl. Tedy alespoň ve světě jedniček a nul. Ovšem blogovat tehdy znamenalo psát. Dnes tomu tak není. Blogování je ze své podstaty o sdílení skvělého a zajímavého obsahu a nikde není napsáno, že musí jít výhradně o text. Chcete-li blogovat nebo vytvářet zajímavý obsah pro svůj firemní web, nemusíte při tom napsat ani čárku. Tipy, jak na to, najdete v článku 7 Ways to Blog Without Writing.
Jak zlepšit nebo zkvalitnit obsah webu vám neřekneme, protože nevíme, jak na tom váš obsah je. To byste měli vědět nejlépe vy sami. Není-li tomu tak, je čas začít sledovat statistiky, které vám o obsahu webu hodně napoví. Na tom pak můžete začíst stavět a obsah přizpůsobovat a upravovat na míru uživatelům.
Máte firemní účet na Pinterestu? Pokud ano, propojte jej s firemním webem pomocí jednoho ze čtyř dostupných tlačítek „Follow“, „Pin It“, „Profile Widget“ nebo „Board widget“. To jsou vaše možnosti, jak dát uživatelům na webu vědět, že jste aktivní na Pinterestu a proč se vás vyplatí sledovat. Návod, jak na to, najdete na blogu Hubspot.com. Nejde o nic složitého, stačí se držet postupu a za chvíli máte hotovo.
Kolik má Twitter aktivních uživatelů, kdo jej nejvíce používá, jak funguje marketing na Twitteru a mnoho dalších dat a informací najdete v infografice Twitter 2012: Facts & Figures.
…zeptali se v Skliku a přišli s cílením na umístění. Co to znamená pro inzerenty a správce kampaní? Pokud inzerujete v Google AdWords, kde lze cílit na umístění již dlouhou dobu, tak v podstatě nic nového. Naopak pro obsahovou síť Skliku je to krok kupředu. Sklik teď umí cílit nejen na celý web, ale také na jeho subdomény, jednotlivé části nebo konkrétní stránky. To vám dovolí zobrazovat inzerci například tam, kde obsah a pravděpodobně i cílová skupina nejlépe odpovídá sdělení inzerátu. Více o cílení na umístění na blogu Skliku.
Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube, Pinterest. Sociální sítě, které jsou aktuálně nejvíce v kurzu a noční můra řady grafiků, kteří se starají o vizuální podobu firemních profilů. Proč? Jednoduše proto, že každý profilový obrázek, cover photo nebo viditelné pozadí mají odlišné rozměry a pamatovat si je není vůbec jednoduché. Naštěstí dobří lidé z Lunametrics.com vytvořili skvělého pomocníčka v podobě infografiky, která shrnuje veškeré rozměry důležitých grafických prvků výše uvedených sociálních sítí. Děkujeme, skvělá práce!