Google nabízí tipy, které vám mohou pomoci při vytváření účinných marketingových kampaní s přímou odezvou. Tyto rady se vám budou hodit, zejména pokud navrhujete vlastní grafické reklamy s požadavkem na přímou odezvu, kdy je třeba, aby reklamy uživatele zaujaly, sdělily klíčové informace a přesvědčily je k návštěvě vašeho webu.
Žebříček tipů, který Google nabízí je sestaven na základě zkušeností mnoha týmů, které spravují účty Google AdWords. Základním heslem, kterým se při této práci řídí, je: „Uživatelé by měli mít pocit, že nekliknutím na vaši reklamu o něco přicházejí.“ Deset navržených tipů se vztahuje k níže uvedeným aspektům grafické reklamy.
1. Výzva k akci
2. Výzva k akci v každém záběru
3. Logo společnosti nebo značky
4. Ceny a propagace
5. Jasné hodnotové propozice
6. Pocit naléhavosti
7. Koordinace barev a obrázků
8. Rovnováha textu a obrázků
9. Relevantní landing page
10. Rozhození široké sítě
Kompletní seznam, společně s detailními radami, tipy a ilustracemi z praxe, neboli Google Creative Checklist je k dispozici ve formátu PDF, takže si jej můžete jednoduše stáhnout a kdykoliv využít pro inspiraci při vytváření svých grafických reklam.