Jak uspět na trhu s mobilními aplikacemi; 10 tipů, jak budovat důvěryhodnost značky na sociálních sítích; propagace promo akcí na Facebooku; trendy a mobilní zařízení; obsahová strategie prakticky; jak udělat landing page R.E.A.D.Y.; cesty, jak definovat své USP; 7 kritických SEO chyb, kterých se dopouští e-shopy; nejdražší klíčová slova na světě; super ikony ke stažení a několik zajímavých infografik. To vše přinesl 45. týden.
Mobilních aplikací přibývá jako hub po dešti, tedy alespoň těch designovaných pro iOS. Většina z nich však na trhu neuspěje. Proč? Jednoduše proto, že nemají jasný koncept, nejsou ničím výjimečné, nepřináší uživateli přidanou hodnotu a ještě k tomu za ně platíme zcela neadekvátní částky. Jak tedy s mobilní aplikací na App Store uspět? Stoprocentní návod neexistuje, můžete se však poučit od úspěšných vývojářů a designérů. Na Smashingmagazine.com se této problematice podíval na zoubek Jeremy Olson, zakladatel a hlavní designér v Tapity a zároveň spolutvůrce páté nejlépe placené aplikace na App Store, který ve svém článku nastínil koncept, jež stojí za úspěchem jeho i řady jiných mobilních aplikací.
Představení applikace Clear pro Mac a iPhone + iCloud od Realmac Software na Vimeo.
Založit FB page, vyladit ji a začít skrze ni komunikovat je jedna věc, získat fanoušky a zapojit je do dění věc druhá. Abychom však jen nedávali a od fanoušků také něco získali, potřebujeme jejich důvěru. Ta však něco stojí a jde rozhodně o náročnější proces, než celý kolotoč kolem samotné komunikace na sociálních sítích. Je to vlastně podobné tomu, jak si získáváte důvěru lidí ze svého okolí. Server Socialmediatoday.com vám v článku 10 Tips to Establish Credibility přináší deset základních věcí, které vám pomohou při budování důvěry na sociálních sítích.
Připravili jste pro své fanoušky skvělou soutěžní FB aplikaci? Mluvte o ní s předstihem, nejlépe ještě před spuštěním, všude, kudy chodíte a rozhodně nepodceňujte sílu svých fanoušků. Jsou to právě oni, kteří vám s propagací výrazně pomohou. Dejte jim proto vědět, co chystáte, patřičně je navnaďte a umožněte jim informace o plánované akci šířit virálně. Několik tipů, jak propagovat na FB své promo akce, najdete na Socialmouths.com.
…alespoň v rámci Search Engine Marketingu. Aktuální trendy spojené s provozem mobilních zařízení a ROI některých kampaní napovídají tomu, že by se marketéři měli více zaměřit na kampaně, které cílí právě na uživatele mobilních zařízení. Provoz z těchto zařízení totiž roste daleko rychleji, než si myslíme, tablety mají vyšší návratnost investic, než klasické desktopové počítače a návratnost investic se výrazně mění v závislosti na typu mobilního zařízení a jeho operačním systému.
Na serveru UXbooth.com nás v nedávné době zaujal článek o obsahové strategii z pohledu praxe a realizace. První díl dvoudílné série se věnuje přístupu k obsahové strategii, odpovědností za obsah a rozdělení rolí při realizaci. Zjednodušeně řečeno řeší vztahy mezi klientem a „obsahovým stratégem“, který vytváří a distribuuje obsah, respektive naplňuje obsahovou strategii. V minulém týdnu vyšel druhý díl, který celou problematiku uzavírá. Rozebírá nástroje, které může realizátor při tvorbě a distribuci obsahu využívat. Skvěle napsané, doporučujeme především těm, kteří mají teorii obsahové strategie v malíku a zajímají je řešení konkrétních problémů.
„No jasně, že je připravená. Už na ní přistávají první uživatelé“, může znít vaše odpověď. Popravdě, nemyslíme „ready“, jako „připravená do akce“, ale R.E.A.D.Y., jako Relevant, Engaging, Authoritative, Directional a Yield Optimal.
Pravděpodobně 5dílný seriál o pěti dimensích konverzně orientovaných landing page nám postupně přinese ukázky cílových stránek, které jsou relevantní, poutavé, autoritativní, přímé a orientované na výsledek.
První díl se zaměřuje na relevanci stránek, neboť konverzeschopná landing page musí být maximálně relevantní. A to jak ve vztahu k reklamnímu sdělení, tak i k očekávání zákazníků. Jaké jsou znaky relevantní landing page se dočtete v článku 5 Points of Landing Page Relevancy. Další díly série najdete na blogu ION Interactive nebo u nás ;).
Máte na tuto otázku jasnou odpověď, kterou bez problémů odříkáte pozpátku i o půlnoci? Jestli ano, nemusíte číst dál, v případě, že ne, doporučujeme k přečtení článek 6 Ways To Define Your Unique Selling Proposition and Differentiate Yourself, který vám s hledáním odpovědi pomůže.
A pokud si nejste jistí, zda odpověď máte či ne, doporučujeme vyzkoušet test níže. Ten vám rychle ukáže, jak na tom skutečně jste.
Doplňte za 1. značku, za 2. kategorii a za 3. výhodu viz příklad.
1. __________________ je jediná 2. __________________, která 3. __________________
Příklad: „Harley-Davidson je jediná motorka, která vám umožní stát se moderním americkým kovbojem.“