Obchodní tým Google pořádal ve středu 7. 9. 2011 v hotelu Grand Majestic Plaza další seminář Google univerzity. Ústředním tématem akce byl svět technologií, který v současnosti dramaticky mění média, jejich fragmentace i způsob konzumace. Univerzita se tentokrát zaměřila hlavně na marketingové odborníky, na něž jsoukladeny stále větší nároky, protože zasáhnout dnes spotřebitele odpovídajícím způsobem a na správném místě je stále těžší.
V rámci Google univerzity se sešli marketingoví specialisté, aby se dozvěděli, jaké jsou současné trendy v online marketingu a které aktivity prokazatelně ovlivňují obchodní výsledky společností. Google dává na svém blogu k dispozici jednotlivé prezentace a případové studie z univerzity, které se věnují zajímavým tématům jako je reklamní platforma Google, mediální plánování, marketing online, kampaň na Google Chrome nebo možnosti využití Google Analytics pro marketingové cíle.
Kompletní informace a prezentace ke stažení najdete na Google Blog Česká republika.