Copywriting
Nejdůležitější částí webu je jeho kvalitní obsah. Nezapomeňte proto, že mezi obsah webu patří, kromě jiného, také dobře napsaný text. Kvalitně napsané texty pak pomáhají zvyšovat návštěvnost webu pomocí vhodně navržených a umístěných klíčových slov a přesvědčovat nerozhodnuté zákazníky ke koupi.
Chcete-li, aby váš web fungoval a prodával služby a produkty, svěřte psaní textů pro web do rukou zkušených copywriterů.
Vytvoříme pro vás kvalitní a úderné reklamní texty
Pro vaše internetové stránky napíšeme úderné a kvalitně optimalizované texty, které nejen že podpoří návštěvnost vašeho webu, ale také vám pomohou získat nové zákazníky a posílí pozici vaší značky na internetu.
Texty od našich copywriterů:
- přivedou na váš web nové návštěvníky,
- pomohou pochopit návštěvníkům vaše produkty a služby,
- budují povědomí o vašem zboží a službách na internetu,
- odlišují vás i vaše produkty nebo služby od konkurence,
- a podporují image a povědomí o vaší firmě.
Jaké služby vám nabídneme a co vás to bude stát?
Abychom pro vás mohli vytvořit kvalitní reklamní texty, musíme nejdříve detailně poznat vaše výrobky či služby a jejich přínosy pro zákazníky, pochopit vaše typické zákazníky a jejich chování, vystihnout konkurenční výhody a vybrat relevantní klíčová slova, která pomohou texty dostat k těm správným uživatelům.
Následně vám rádi pomůžeme napsat kvalitní texty:
- Texty pro web (akční nabídky a popisky produktů či služeb, reference, informace o firmě a jejích aktivitách apod.)
- Tiskové zprávy, advertorialy (komerční sdělení, PR články), tematické a odborné články
- Reklamní slogany a kreativní texty
- Texty pro PPC kampaně a textové reklamní odkazy
Cena za vypracování kvalitního reklamního textu od našich copywriterů se pohybuje v rozsahu 2,5 – 5 tisíc korun za jednu normostranu textu (1 800 znaků včetně symbolů a mezer, což odpovídá přibližně 270 – 300 slovům běžného textu).
Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, výsledná cena se tedy liší podle jeho potřeb a charakteru požadovaných textů. Zároveň se do výsledné ceny promítá náročnost zpracování – tedy studium podkladů, samotné zpracování textů, jejich optimalizace a finální úpravy a korekce. Každý produkt nebo služba totiž vyžadují odlišné a jinak stylizované texty, jež sledují rozdílné cíle a oslovují jiné cílové skupiny zákazníků.
Máte-li zájem o profesionální copywriting, kontaktujte nás!