Jak reagovat na negativní komentáře na sociálních sítích, vše co musíte vědět o landing pages (od A do Z), trendy sociálních médií v roce 2013, jak se stát leaderem v oblasti PPC kampaní, 15 skvělých hlavních stran, děkujte na webu návštěvníkům každý den v roce, TOP virální reklamy roku 2012 a další skvělé články a infografiky, které byste neměli minout…
Sociální sítě nejsou jen o komunikaci a budování komunity, některé firmy jimi z části suplují call-centra. Zákaznici tak díky sociálním sítím získali silný nástroj jak upozornit na své problémy a domoci se jejich rychlého řešení. Funguje to více méně dobře. Zákazník položí dotaz a do několika hodin dostane odpovídající odpověď. Potud je vše v pořádku. Co když ale nastane situace, kdy si opravdu naštvaný zákazník vylije svůj vztek na danou firmu prostřednictvím příspěvku na firemním profilu, kde „to“ posléze uvidí další stovky či tisíce zákazníků/fanoušků/followerů? To je po chuti málokomu. Přitom je to věc, která, když se dobře uchopí a zvládne, znamená velkou příležitost. Hoďte ego stranou a komunikujte! Rychle, lidsky, transparentně a s pokorou. Více tipů, jak vše zvládnout najdete v článku ze Socialmediatoday.com.
Optimalizované, kreativně zpracované a konverze schopné landing pages, které zlepší výkonnost online marketingových kampaní, jsou snem každého markeťáka. Bohužel vám teď nepovíme, jak takové landing pages připravit. A není to proto, že bychom nevěděli jak na to, nebo neuměli takový návod rychle vygooglit. Místo toho nabízíme něco jiného, pro začátek lepšího. V článku The A to Z of Landing Pages, který vyšel nedávno na Unbounce.com, se dozvíte vše, co byste o landig pages měli vědět, i když vás o půl noci vzbudí. Někdy je holt třeba oprášit zapadlé znalosti a znovu si připomenout, o čem to celé doopravdy je. Dejte se to toho…
Jak na skvělou hlavní stranu? Nestačí pouze atraktivní design, ačkoliv bez něho to také nejde. Hlavní strana musí především odpovídat na základní otázky o čem a o kom web je, co daná firma dělá a co zde uživatel najde. Zároveň musí promlouvat k těm správným lidem, nesmí být statická, měla by se návštěvníkům dobře používat, a pokud bude přístupná přes mobilní zařízení, jedině dobře. Neměla by chybět ani jednoznačná výzva k akci nebo jasná deklarace přidané hodnoty. Rozhodně toho není málo. Naštěstí existují skvělé příklady, kde se lze snadno inspirovat. 15 z nich, společně s krátkým komentářem, v čem se inspirovat, najdete v článku 15 Examples of Brilliant Homepage Design na blogu Hubspot.com.
Pokud chcete být na sociálních sítích „numero uno“, musíte mít oči na stopkách, být neustále ve střehu a sledovat trendy, které této oblasti udávají směr. Dnes už jednoduše nestačí vědět kde, co a jak nastavit nebo s čím co propojit. Rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem na sociálních sítích určuje především obsah a schopnost rychle reagovat na nastupující trendy. Nechcete-li sedět v koutě své kanceláře a rvát si vlasy kvůli tomu, že jste něco tvrdě zaspali, přečtěte si o trendech, které budou hýbat touto oblastí v roce 2013. Bude-li se vám zdát, že nejde o nic nového a převratného, nezdá se vám to. Bohužel i tak budete na konci roku potkávat řadu lidí bez vlasů…
Nejsou to jen sociální média, kde je třeba držet krok s nastupujícími trendy. Oblast kolem PPC je na tom totiž podobně. Konkurence je neúprosná, a pokud chcete být o krok napřed, musíte do toho neustále šlapat. Naštěstí na to nejste sami. Existují totiž dobří lidé, kteří, když už na něco zajímavého ve svém oboru přijdou, nebojí se o to podělit s ostatními. Trendy a tipy pro rok 2013, které vám pomohou nasměrovat PPC kampaně správným směrem a zkrotit PPC systémy, sepsali na Searchenginewatch.com. Doporučujeme.
Poděkovat za pomoc je slušnost, respektive vyjádření skutečnosti, že si pomoci a člověka, který vám pomocnou ruku nabídl, vážíte. V běžném životě je to samozřejmost, na internetu někdy děkovat zapomínáme. Ani ne tak při osobní komunikaci, ale v případech, kdy zákazník nakoupí, odešle objednávku nebo podnětnou zpětnou vazbu, „děkovačka“ skřípe. Řadu internetových prodejců (a nejen oni) totiž nezajímá, co se odehraje poté, když uživatel nakoupí nebo provede požadovanou akci. Zaplatil, OK, víc nás nezajímá. Nepoděkují, nenabídnou další možnosti, zboží, prostě nic. Chyba. Stačí přitom málo a z příležitostného zákazníka se může stát zákazník stálý, který nakoupí opakovaně. Proto děkujte návštěvníkům každý den v roce, všude tam, kde je to možné a adekvátní k dané situaci.
Jaké reklamy byly v roce 2012 nejvíce virální? Podle AdWeek.com je to těchto 20 reklamních spotů. Někteří diváci se u nich smáli, jiní plakali, všichni do jednoho je však sdíleli.