Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Konverzní poměr
Konverzní poměr je hodnota vyjadřující poměr návštěvníků, kteří na stránkách dokončí požadovanou akci tzv. konverzi (např. si objednají zboží) a všech návštěvníků.
Udává se v procentech podle výpočtu:
konverzní poměr (%) = počet zkonvertovaných návštěvníků / počet všech návštěvníků * 100.
Za dobrý konverzní poměr je obvykle považována hodnota kolem 1 %. Tzn., že z tisíce návštěvníků e-shopu dokončí objednávku deset z nich.