Jaro už je v plném proudu, a tak vám přinášíme tradiční marketingové novinky a tipy, tentokrát za končící měsíc březen.
Sklik reaguje na rostoucí podíl RSA reklam v importech a začal tento typ reklam automaticky převádět na Sklikem podporovaný formát ETA, a to tak, že z jedné RSA je vytvořená jedna ETA. Uživatel se však může rozhodnout import odmítnout. Plnohodnotnou podporu formátu RSA Sklik v blízké době neplánuje.
Google přichází s rozšířenými konverzemi (enhanced conversions), které mohou zlepšit atribuci a přesnost měření výkonnosti kampaní. Sledovat budou uživatele na různých zařízeních a e-mailových adresách, a to v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a způsobem bezpečným pro ochranu soukromí. Od jejich používání se očekává zlepšení návratnosti investicí, možnost využívat další Smart Bidding strategie nebo podrobnější mapování cesty zákazníka ke konverzi. Rozšířené konverze si můžete nastavit ve svém Google Ads účtu.
Cookies se staly na konci loňského roku (a také na začátku roku letošního) v marketingových vodách tématem číslo jedna. Nově totiž platí, že pro ukládání jiných než technických cookies na webu je potřeba aktivní souhlas uživatele. Zaměřili jsme se proto na analytický nástroj Fathom.io, který cookies nevyužívá, a je tak plně anonymizovaný. Jaké jsou naše dojmy? To se dozvíte v novém článku na našem webu.
Chcete na svůj web dostat hodně uživatelů z organického vyhledávání? Pak je SEO tím pravým pomocníkem, díky kterému budete ve výsledcích vyhledávání vidět. Pokud Vás zajímá jak SEO funguje a jak ho co nejlépe využít ve svůj prospěch, najděte si čas na přečtení naší dvoudílné série zaměřené právě na organické vyhledávání.
V prvním článku se dozvíte, jak SEO funguje. V druhém článku zjistíte, jak SEO co nejefektivněji využít.
Přejeme Vám klidné jarní dny