Ať už právě teď sedíte na zahrádce kavárny a popíjíte ledovou kávu nebo relaxujete u bazénu, přečtěte si tipy a novinky z online marketingu za měsíc červen.
Sklik spustil možnost biddingu pro Zboží.cz v rámci Sklik reklamního systému. Od 26. května je tak možné nastavit propojení a využívat správu kampaně přímo v Skliku s možností lepší segmentace a využití automatických pravidel.
Sklik potichu spustil možnost cílení na věk uživatele. Tato funkce je zatím v betě a je popsána v Sklik nápovědě včetně formuláře, který je pro aktivaci této funkce nutné vyplnit. Podmínkou pro aktivaci je útrata alespoň 20 000 Kč za měsíc a účet aktivní minimálně 1 měsíc.
Google začal s rozesíláním upozorňovacích e-mailů v případě, že je v některém z vámi spravovaných účtů možné aplikovat atribuci na základě dat a zatím jste ji nevyužili. Pokud nedojde z vaší strany do 60 dní k akci, bude model automaticky aktualizován.
Od 1. července začne platit novela zákona o elektronických komunikacích. Ta zavádí takzvaný opt-in model, kdy firmy budou muset dokládat udělený souhlas. To znamená, že aby zákazník telemarketingové nabídky dostával, musí majitel čísla svému operátorovi vyjádřit souhlas. Novela ukončuje také možnost volat lidem na základě náhodně vygenerovaných čísel. Nicméně spotřebitelé nadále musí dávat pozor, s čím při telefonování vyjadřují souhlas, jelikož po telefonu stále lze platně uzavřít smlouvu.
Ke konci měření Universal Analytics dojde 1. července 2023. Je tedy vhodné co nejdříve založit a nastavit GA4, abyste nepostrádali data pro meziroční porovnání.
Pokud si s GA4 nevíte rady, mrkněte na návod na našem blogu.
Tento měsíc jsme se na našem webu zaměřili na dvě aplikace – BeReal a Telegram. V článcích se dozvíte, jak tyto aplikace fungují a především jestli jsou vhodné pro marketingové účely.
Interní komunikace je důležitou disciplínou, která rozhoduje o tom, jestli u vás budou zaměstnanci spokojení nebo se po práci poohlédnou jinde. Je proto žádoucí se neustále zlepšovat a posouvat kupředu.
Věděli jste například, že je možné investicí do interní komunikace výrazně zefektivnit roční mzdové náklady? K dispozici je vám nový kalkulátor úspor, který vám vypočítá, kolik můžete ušetřit se správnými nástroji interní komunikace.
Pokud toužíte mít zvládnutou digitalizaci interní komunikace od A do Z, stáhněte si zdarma e-book Digitální interní komunikace, kde se vše dozvíte na více než 30 stranách rozdělených do 3 sekcí: digitalizace interní komunikace teoreticky, praktické tipy pro tvorbu obsahu pro zaměstnance a zkušenosti se zavedením komunikačního portálu včetně průzkumu o využívání digitálních nástrojů ve firmách.
Přejeme vám krásné letní dny plné odpočinku,