Co nového se stačilo během prvního prázdninového měsíce přihodit v online marketingu? To se dozvíte v našich tradičních marketingových novinkách a tipech, tentokrát za měsíc červenec.
Všechny produktové inzeráty Skliku budou mezi červencem a srpnem 2022 postupně nahrazeny Zboží inzeráty. Zobrazované budou na všech reklamních pozicích, kde bývaly Produktové inzeráty Skliku. Očekává se, že na Seznamu bude objem celkové produktové inzerce vyšší než v minulosti, a to díky lepší relevanci Zboží.cz. Na změnu je nutné se připravit.
Změny se dočká také Facebook. Přichází totiž s obměnou News Feedu nazvanou Home, kde budou uživatelé vídat doporučený obsah se zaměřením na video příspěvky. Další možností, jak Facebook procházet, představuje karta Feeds, kde se zobrazují chronologicky nejnovější příspěvky z Oblíbených, od Přátel a Skupin.
Na kartě Home neboli Domů naleznete obsah, o kterém si Facebook myslí, že se vám bude líbit. Feeds si naopak můžete přizpůsobit podle svého.
A/B testování je skvělým způsobem jak zjistit účinnost příspěvků a reklam. Možná vás překvapí, že tato možnost existuje na Facebooku nejen u reklamních příspěvků, ale také u těch organických.
Jednu z možností nabízí Meta Business Suite a druhou aplikace Creator Studio. První jmenovaná je velmi jednoduchá. Pokud chcete mít více možností, je vhodné použít Creator Studio, které skýtá velké množství funkcí navíc.
Google přidal P-Max kampaním 4 nové funkce, které mají inzerentům nejen pomoci pochopit a diagnostikovat problémy, ale zlepšit výkon jejich kampaní. O jaké funkce se jedná?
LinkedIn oznámil, že spustí novou centralizovanou platformu, která usnadní podnikům a agenturám správu reklamních účtů a firemních stránek. Zatím není známo, kdy bude nová platforma Business Manager spuštěna, ale mělo by se tak stát v nadcházejících týdnech.
Akvizice firem, jejich financování, tvorba strategie a spoustu dalších klíčových otázek spojených s fungováním firem na českém trhu se budou online diskutovat v nové LEGAL zóně! Jejím odborným garantem je Luděk Skoupil, Managing partner TARPAN Legal, který Vám bude spolu s dalšími speakery předávat své zkušenosti z praxe.
Přidejte se zdarma do nové LEGAL zóny a získejte přístup ke všem jejím online událostem a materiálům.
Více o LEGAL zóně se dozvíte v novém videu přímo od odborného garanta Luďka Skoupila:
Přejeme Vám krásné letní dny plné odpočinku,