Leden je za námi a tak přicházíme s naším tradičním měsíčním souhrnem novinek ze světa online marketingu.
Sklik spustil jednoduchou obsahovou kampaň. Jedná se o nový typ kampaně, pro jejíž zobrazování stačí zadat alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu za proklik. Cílení si systém zajistí sám. Zobrazuje se převážně uživatelům, kteří mají blokované cookies nebo těm, kteří nedali souhlas s cílenou reklamou. Výhodou kampaně je její nižší cena, která se odvíjí od zobrazování v aukcích s menším množstvím kandidátů.
Nově si můžete zvolit barvy u kombinovaných reklam v obsahové síti Skliku. Díky tomu můžete své reklamy sladit se svým logem a firemní identitou. Všem dřívějším reklamám byly barvy přiřazeny automaticky z log jednotlivých reklam. Lze nastavit až dvě vlastní barvy a to na úrovni účtu, nebo u každé reklamy zvlášť.
Facebook přichází s novou aktualizací s názvem ODAX. Ta vzniká v reakci na stále složitější a nepřehlednější proces vytváření kampaně, zejména pro nové inzerenty. V rámci ODAXU si inzerent vybere požadovaný cíl a bude naveden na nejoptimálnější nastavení. Největší změnou pro inzerenty je zmenšení počtu cílů, což ale neznamená, že by cíle úplně zmizely. Došlo pouze k jejich smíšení s cíli, které zůstaly ponechány a dle Facebooku nepřijdou inzerenti o žádné funkce.
Na našem blogu jsme se tentokrát zaměřili na téma video marketingu. Přečtěte si článek o tom, jaké jsou jeho výhody a nesporné důvody, proč byste s ním měli začít také.
Došli jste k závěru, že by se vám video hodilo? V tom případě můžete využít služeb SOVA STUDIA, které nově nabízí videoprodukci. Jaká videa najdete v jejich repertoáru zjistíte na jejich stránkách.
Kritika se snesla na populární Google Analytics, a to ze strany rakouského úřadu na ochranu osobních údajů. Podle něj je fungování nástroje v rozporu s GDPR, s čímž později souhlasil také nizozemský úřad. Potíž je v tom, že podle úřadu spadají IP adresy či cookies pod evropskou legislativu a lze je považovat za osobní údaje, které se nesmí dostat do sídla Googlu v Americe. Zatím však není důvod k panice. V případě, že by byl nástroj skutečně vyhodnocen jako nelegální, by Google s největší pravděpodobností jeho fungování upravil v souladu s GDPR.
Srdečně Vás zveme na HR zónu, která se uskuteční 23. 2. 2022 v online formě. Hlavní prezentující bude Renata Balíková, HR manažer ve společnosti IRESOFT, se kterou se budeme věnovat tématu Candidate experience: udělejte z náboru zážitek. Pro přihlášení se registrujte do aplikace Bezones, kde nově také naleznete veškeré záznamy z proběhlých setkání, průzkumy, ankety a další aktuální informace týkající se odborných zón.
Přejeme klidné únorové dny.