Prázdninové dny jsou u konce a my se Vám zase po měsíci hlásíme s marketingovými novinkami a tipy, tentokrát za měsíc srpen. V hlavní roli bude Google a Facebook, ale chybět nebude ani jedno pozvání :)
Společnost Google rozeslala inzerentům e-mail s informací, že budou jejich reklamní účty přepnuty na data-driven atribuci, tedy na atribuci řízenou daty. Tato atribuce připisuje kredit za konverze na základě toho, jak uživatelé reagují na jednotlivé reklamy. Zohledňuje přitom konverze z webů, z návštěv prodejny a Google Analytics. Inzerenti se v tomto e-mailu dozvěděli, které účty mají nárok na přepnutí. Toto automatické převedení účtu bylo možné zrušit do 24. srpna.
Společnost Google začala zavádět automatické aktualizace, které převádějí kampaně Smart Shopping na Performance Max. Jedná se o nový typ kampaní založený na cílech, kdy mohou výkonnostní inzerenti jejich prostřednictvím využívat z jedné kampaně veškeré reklamní plochy Google Ads. Pomáhají tak zlepsovat výsledky na základě konverzních cílů, které si vybral inzerent. Aktualizace budou pro většinu inzerentů ukončeny v září, přičemž Google zašle oznámení asi 2-3 týdny před vstupem aktualizace v platnost. Uvede také konkrétní datum, kdy budou kampaně převedeny.
Původně měly být cookies třetích stran v prohlížeči Chrome zrušeny v roce 2023. Dle posledních informací ale došlo ke změně termínu, a to na rok 2024. Důvodem je další testování a získání feedbacku od marketérů či developerů.
Meta přichází s novou sadou segmentů cílového publika. Díky ní bude na Facebooku a Instagramu možné oslovit důležité lidi z B2B sféry. Zaměření bude založeno na základě uvedených pracovních pozic a aktivitách v aplikacích od Mety.
Vzdělávání v oblasti reklamy poskytuje nová platforma od Mety, která má pomoci firmám ve využívání propagačních akcí na Facebooku a Instagramu. V Centru úspěšné inzerce najdete sekce zaměřené na různé možnosti a nástroje inzerce od Mety. Cílem projektu je zvýšit informovanost marketérů o cílení reklamy.
Téma: Zaměstnanecké průzkumy
Termín: středa 21. 9. 2022, 9:30—11:30, Brno, OC NOSRETI
Účast ZDARMA!
Zaměstnanecký průzkum je dobrý nástroj, který nám může pomoci zmapovat aktuální atmosféru ve firmě, zjistit názor zaměstnanců v určité oblasti nebo poznat dlouhodobou spokojenost a motivaci. Jak takový průzkum připravit, na co si dát pozor, kdy ho použít a kdy naopak ne, jak pracovat s výsledky a co vlastně můžete zjistit nebo změřit? To jsou otázky, na které se zaměříme v HR zóně #16. Svoje zkušenosti se zaměstnaneckými průzkumy s námi přijde sdílet Zuzana Šebelová, HR manažerka SMS InfoComm (Czech) a Michaela Bartoníková, HR manažerka a konzultantka SOVA NET. Zaregistrujte se zde.
Přejeme vám krásné zářijové dny,