Poslední zimní měsíc je u konce, a tak přichází nejen jaro, ale také náš tradiční měsíční souhrn novinek a tipů ze světa online marketingu.
Dění posledních dní ukazuje, že kyber bezpečnost a ochrana dat jsou opravdu důležitá témata. Na co si dát pozor?
Na téma online bezpečnosti jsme se zaměřili v našich starších článcích Bezpečnost v online světě a Dvoufázové ověření, ve kterých zjistíte více užitečných informací o tom, jak chránit svá data.
Změny požadavků programu Google Partners byly původně oznámeny v únoru 2020, nicméně spuštění bylo oddáleno z důvodu pandemie, což společnosti poskytlo také čas na zapracování zpětné vazby.
Aby se tak inzerenti mohli zapojit do nového programu, musí například dosáhnout optimalizačního skóre 70 % či utratit 10 000 dolarů v účtech spravovaných partnerem během 90 dnů a další. Společnost Google všem Partnerům oznámí jejich aktuální stav. Ti, kteří již nové požadavky splnili, obdrží svůj odznak Partners okamžitě, a ti, kteří tak neučinili, jej obdrží po splnění všech požadavků.
Společnost Google oznámila, že Gmail kampaně přestanou od 28. června 2022 fungovat.
O této změně byli dotyční inzerenti informováni prostřednictvím e-mailu. Vytvářet ani upravovat tento typ kampaní přitom nebylo možné již od července 2021, kdy získaly označení „pouze pro čtení“.
Inzerenti spoléhající na samostatné kampaně Gmail by si měli v dodatečném předstihu dohledat jiné alternativy a minimalizovat tak dopady.
Aby Google posílil důvěryhodnost reklamního obsahu, rozhodl se ověřovat totožnost inzerentů v Google Ads a tím o nich poskytnout uživatelům více informací. Inzerenti, kterých se to týká, obdrží výzvu e-mailem a na provedení mají 30 dní. Týká se to i Vás? Zjistěte, jak postupovat v našem článku.
Chcete se vrhnout do e-mailingové automatizace, ale nevíte jak na to? Na našem webu jsme si pro Vás připravili článek, ve kterém se to dozvíte víc.
Pokud se stále trápíte nad novelou zákona o elektronických komunikacích a nad cookie lištou, můžete si oddychnout. V SOVA NETu jsme připravili vlastní cookie lištu, kterou můžete mít i vy. O tom jak vypadá a jaké má výhody si můžete přečíst na našem webu.
Téma: Jak (ne)jednat za společnost
Termín: ČTVRTEK 17.3., 10:00-11:30, online
Celým setkáním bude provázet hlavní speaker Luděk Skoupil, managing partner společnosti TARPAN Legal a společně budeme diskutovat například nad těmito tématy:
Přihlaste se do aplikace Bezones a získáte přístup ke všem událostem a kurzům odborných zón zdarma
Ani nás nenechává součásná tragická situace na Ukrajině chladnými a rádi bychom pomohli všem firmám se zahraničními zaměstnaci k efektivnější a spolehlivější komunikaci. Nabízíme proto naší komunikační aplikaci PLUSCO zcela ZDARMA do konce válečného konfliktu. Díky mobilní i desktopové aplikaci a možnosti sdílení HR dat, budou všechny důležité informace dostupné Vám i Vašim zaměstnancům kdykoliv a kdekoliv.
Stačí nás kontaktovat na +420 736 631 204 nebo obchod@plusco.cz.
Přejeme Vám klidné jarní dny