Srpen je za náma a to znamená jediné - přichází opět čas na shrnutí novinek a tipů z online marketingu.
Titulkování videí v Skliku se hodí zejména v případě, kdy se reklama přehrává bez zvuku (zejména u outstreamových kampaní a v některých případech i u instreamových). Všechny titulky jsou vždy kontrolovány člověkem, což zaručí maximální přesnost přepisu bez chyb, a jsou dostupné až několik hodin po nahrání. Ve výchozím stavu je generování titulků zapnuté a volbu je možné měnit jen do chvíle, dokud se nenahraje video soubor.
V některých Google Analytics účtech se začala snižovat organická návštěvnost ze Seznamu a obrovskou rychlostí začala růst návštěvnost z odkazu search.seznam.cz.
Pokud je to případ vašeho účtu, bude třeba nastavit filtry, aby se návštěvnost přiřazovala správně. Podrobnosti najdete v článku Jak opravit značení organické návštěvnosti ze Seznamu.
Pro mnoho odvětví je předvánoční sezóna to nejdůležitější období v roce, proto se právě teď vyplatí věnovat víc pozornosti tomu, jestli je Google Ads účet opravdu správně nastavený. Připravili jsme článek o auditu nastavení Google Ads, kde shrnujeme, na co se můžete při kontrole zaměřit.
Zveme Vás na offline setkání HR a Management zóny, které proběhne 22. 9. 2021 v Brně. Covidové období změnilo zavedené systémy a firmy musí rychle reagovat na aktuální potřeby zaměstnanců i investorů. Mezi hlavní témata MeetUP Z tedy bude patřit efektivita interní komunikace, ale i stabilita a růst firmy. Našimi speakery budou Petr Pouchlý, Dana Havlíčková Lišková a Marian Jelínek.