Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
On-page faktory
On-page faktory jsou parametry webových stránek, které souvisí s jejich optimalizací pro vyhledávače. Jedná se o parametry umístěné přímo v obsahu resp. kódu webu, lze je tedy přímo editovat.
On-page faktory se rozdělují do těchto hlavních kategorií:
- Sémantika a validita stránky – správné používání html kódu (např. tagy h1, h2, h3 pro nadpisy nebo strong pro zvýraznění) a minimalizace chyb v kódu apod. tak aby usnadnilo crawlerům procházení stránkami a sbírání informací o nich.
- Poměr textového obsahu k délce celého kódu – doporučená maximální velikost zdrojového kódu je 100kB při minimálním počtu 250 slov textového obsahu stánky.
- Struktura webu – souvisí s kvalitou kódu a znamená vhodné rozvržení stránky. Např. obsah by měl předcházet navigaci apod. Stránky by také měly být co nejlépe provázány odkazy na jednotlivé podstránky.
- Výběr klíčových slov a jejich poměr k celému textu – webové stránky by měly obsahovat slova určená k vyhledávání, a to v několika formách. Navíc by měla být tato slova umístěna v důležitých částech kódu, jako jsou nadpisy nebo tag keywords. Nejčastěji zmiňovaný vhodný poměr klíčových slov k celému textu neboli jeho hustota (density) je 5-7 %.
Mezi další on-page faktory patří i stáří stránky, aktualizace obsahu, délka existence celé domény aj.
Vyladění on-page faktorů může příznivě ovlivnit hodnocení stránky vyhledávači a tím i její umístění ve výsledcích vyhledávání.