Procházení slovníku podle počátečního písmene

  • A | 
  • B | 
  • C | 
  • D | 
  • E | 
  • F | 
  • G | 
  • H | 
  • I | 
  • J | 
  • K | 
  • L | 
  • M | 
  • N | 
  • O | 
  • P | 
  • Q | 
  • R | 
  • S | 
  • T | 
  • U | 
  • V | 
  • W | 
  • X | 
  • Y | 
  • Z

 

 

On-page faktory

On-page faktory jsou parametry webových stránek, které souvisí s jejich optimalizací pro vyhledávače. Jedná se o parametry umístěné přímo v obsahu resp. kódu webu, lze je tedy přímo editovat.


On-page faktory se rozdělují do těchto hlavních kategorií:

  1. Sémantika a validita stránky – správné používání html kódu (např. tagy h1, h2, h3 pro nadpisy nebo strong pro zvýraznění) a minimalizace chyb v kódu apod. tak aby usnadnilo crawlerům procházení stránkami a sbírání informací o nich.
  2. Poměr textového obsahu k délce celého kódu – doporučená maximální velikost zdrojového kódu je 100kB při minimálním počtu 250 slov textového obsahu stánky.
  3. Struktura webu – souvisí s kvalitou kódu a znamená vhodné rozvržení stránky. Např. obsah by měl předcházet navigaci apod. Stránky by také měly být co nejlépe provázány odkazy na jednotlivé podstránky.
  4. Výběr klíčových slov a jejich poměr k celému textu – webové stránky by měly obsahovat slova určená k vyhledávání, a to v několika formách. Navíc by měla být tato slova umístěna v důležitých částech kódu, jako jsou nadpisy nebo tag keywords. Nejčastěji zmiňovaný vhodný poměr klíčových slov k celému textu neboli jeho hustota (density) je 5-7 %.

Mezi další on-page faktory patří i stáří stránky, aktualizace obsahu, délka existence celé domény aj.

Vyladění on-page faktorů může příznivě ovlivnit hodnocení stránky vyhledávači a tím i její umístění ve výsledcích vyhledávání.

 

Vyhledávání ve slovníku

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svůj dotaz.


Získané certifikáty
  • Google Analytics IQ
  • Google Advertising Professional