Facebook má svoje dortíky a štěňátka. Twitter zas nečekané „kachny“ z médií a oznámení teroristů. Je LinkedIn poslední seriózní sociální síť na světě? Možná ano - možná ne. Rozhodně je ale jednou z nejvíce rostoucích v České republice - aspoň co se týče aktivních uživatelů!
Vyhledáváte mezi svými spojeními zajímavé osoby druhého řádu? Jde o jednu z nejúčinnějších strategií NETWORKINGU. Díky společnému spojení se můžete dostat k profilům, které pro Vás znamenají další potenciál obchodu. Stačí místo kliknutí na NAVÁZAT SPOJENÍ zvolit NECHTE SE PŘEDSTAVIT.
Stíháte sledovat zajímavé názory a zjištění svých kontaktů? LinkedIn rozhýbal tzv. sekci PULSE. Můžete sem jednoduše nahrát článek, informace nebo třeba prezentace, které mají informační hodnotu pro širší publikum na LinkedInu.
Takto nahraný příspěvek pak můžete kdykoli aktualizovat a upravit. Uživatelé profesní sítě LinkedIn, které Vaše sdělení zaujalo, dále příspěvek „likují“, sdílí nebo komentují.
Mnozí z Vás určitě vědí, že i na LinkedInu funguje PPC reklama. Obecně je známo, že jde z pohledu CPC o dražší formu propagace (v porovnání s FB Ads, AdWords, Sklik). Vždy ale záleží na cílech, které má kampaň generovat. V porovnávání nákladů a výkonnosti kampaní bychom doporučili zaměřit se spíše na cenu konverze, a tu mezi PPC nástroji následně porovnat. Další srozumitelnou metrikou je v tomto případě konverzní poměr.
Reklamní formáty jsou textové i bannerové, do PPC rozhraní se můžete podívat přes horní menu svého profilu.
Pod svým osobním profilem můžete spravovat i více účtů.
Klikněte na svůj aktivní účet a můžete tvořit.
Zkuste si vyexportovat své kontakty do excelu a následně protřídit do různých segmentů. V horním menu si najeďte na SÍŤ – KONTAKTY – ozubené kolečko vpravo nahoře – a můžete začít exportovat.
Zaujala nás obchodní pobídka jednoho z mých kontaktů - majitel vinařství nabídl kvalitní vína a poradenství jako dárek pro firemní partnery. Přejeme mu hodně úspěchů do nového roku a zaručenou návratnost investice!
Potřebujete poradit se svým LinkedIn účtem? Nevíte, jak funguje reklama a zda se pro Vaši firmu hodí? Napište nám na michaela.naplavova@sovanet.cz.