Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
A/B testování
A/B testování (A/B testing) je metoda, která srovnává efektivitu (účinnost) dvou i více variant téhož marketingového nástroje mezi sebou.
Využívá se mj. při testování reklamních textů, bannerů, PPC kampaní a dalších reklamních nástrojů.
V případě A/B testování PPC kampaní se srovnávají např. dvě souběžně aktivní PPC sestavy. Každá z nich je např. optimalizována na jiná klíčová slova. Po určité době je ze statistik patrné, která sestava je efektivnější – podle počtu kliknutí (CTR). Méně efektivní sestavy se zastaví nebo se optimalizují.