Procházení slovníku podle počátečního písmene
- A |
- B |
- C |
- D |
- E |
- F |
- G |
- H |
- I |
- J |
- K |
- L |
- M |
- N |
- O |
- P |
- Q |
- R |
- S |
- T |
- U |
- V |
- W |
- X |
- Y |
- Z
Click Through Rate (CTR)
CTR je anglickou zkratkou Click Through Rate. V kontextu české internetové reklamy se překládá jako míra prokliku. CTR představuje poměr mezi počtem kliknutí na reklamu (prokliků) a celkovým počtem zobrazení reklamy. Tato hodnota v procentech vyjadřuje efektivitu PPC kampaní.
Míra prokliku nabízí informaci o tom, s jakou pravděpodobností uživatelé na inzerát skutečně kliknou. CTR lze do určité míry ovlivnit správným nastavením reklamní kampaně, lepších výsledků dosáhneme s textem, který je zajímavý a relevantní a obsahuje úzce související klíčová slova. Vyšší hodnota CTR přináší tyto výhody: inzerát se zobrazí na lepších pozicích a jeho cena za proklik klesá.