Výpis článků podle tagu PPC
Seminář Google AdWords: Advanced Optimization for the Google Display Network
Ve středu 23. března 2011 pořádá Google živý interaktivní seminář na téma optimalizace AdWords pro zobrazovací síť. Zobrazovací síť Googlu zasahuje více než 70% unikátních internetových uživatelů po celém světě a umožňuje přes vyhledávání oslovit potencionální klienty. Její výhodou je zasažení potencionálních zákazníků na různých stupních nakupovacího cyklu.
Bajaja - nová funkce shod pro vylučující klíčová slova od Skliku
Nové API od Skliku, nazvané Bajaja, umožňuje rozeznat vylučující (negativní) slova ve frázové i přesné shodě. Donedávna umožňovala optimalizace reklamy v Skliku pouze využití vylučujících slov ve volné shodě. Díky nové verzi API Bajaja, která rozvíjí možnosti stávající verze Arabela, je nyní možné cílit ještě přesněji na uživatelův dotaz.
10 placených způsobů, jak zvýšit provoz a viditelnost na webu
Pokud nechcete investovat čas a námahu do bezplatné optimalizace ve vyhledávačích (SEO) a rádi byste rychle zvýšili vaše zisky, zaměřte se na široké spektrum možností placené reklamy na internetu. Vytvoření a realizace úspěšné reklamní kampaně samozřejmě vyžaduje pečlivé plánování a implementaci. Důležité je definovat co nejpřesněji cíle, kterých chcete dosáhnout a ve vztahu k nim vybrat správné komunikační kanály a nástroje.
Nový způsob, jak kontextuálně zacílit reklamu na Googlu
Řada uživatelů využívá kontextuální zacílení reklamy k zachycení pozornosti potencionálních zákazníků během čtení obsahu webu, který se přímo vztahuje k jejich produktům nebo službám. Až do současnosti to bylo možné pouze prostřednictvím specifikace klíčových slov, která jako celek umožnila zobrazení inzerátů na relevantních webových stránkách.
Seminář Google AdWords: Finding Your Audience - Targeting Ads By Topic
Další z řady online interaktivních seminářů Google AdWords se chystá ve středu 13. dubna 2011 a naučí vás jak zacílit reklamu na své publikum pomocí funkce Topic Targeting (cílení podle tématu). Topic Targeting pracuje prostřednictvím kontextuálního zacílení všech stránek o specifické kategorii na zobrazovací síti Googlu, takže je možné zasáhnout své cílové publikum právě v okamžiku, kdy se pohybuje na relevantních stránkách.
Živý webinář: Measuring Your Success with AdWords Conversion Tracking
Ve středu, 27. dubna 2011 se koná další živý a interaktivní webinář, který vás naučí pracovat s funkcí Conversion Tracking (sledování konverzí) na vašem AdWords účtu. Conversion Tracking je nástroj, který pomáhá měřit, jak efektivní jsou vaše reklamy a klíčová slova pro řízení prodeje. Díky této funkci zjistíte, co se děje poté, co uživatel klikne na váš inzerát. Získáte přehled o tom, která klíčová slova jsou opravdu funkční k dosažení vašich obchodních cílů.
Nová poradenská linka pro zákazníky Google AdWords
Pokud máte jakékoliv problémy, dotazy nebo nejasnosti ohledně realizace reklamy v AdWords, můžete se ode dneška obrátit na speciální zákaznickou linku. Ta je k dispozici pro klienty služby každý pracovní den mezi 10:00 a 14:00 na telefonním čísle +420 239 000 500.
Google uvedl na trh AdWords Editor 9.0
Na konci minulého týdne uvedl Google na trh verzi AdWords 9.0 s řadou nových funkcí, včetně odkazů na podstránky v reklamách, možností cílení na mobilní zařízení vyšší třídy a efektivnější správou více účtů. Pokud už máte účet v AdWords, připravte se, že budete při přihlášení vyzváni k přechodu na novou verzi. Kompletní informace o vylepšené verzi a detaily k instalaci, najdete na webu AdWords Editoru, kde je možné si novou verzi také stáhnout.
Seznam mění pravidla pro inzerování v Skliku
S platností od 13. června 2011 nastanou některé změny v pravidlech inzerování na Skliku. Cílem je především zjednodušit vlastní inzerování, hlavní úpravy se dotknou superlativ, uvádění výše slev, velkých písmen a použití speciálních znaků.
Google AdWords: aktualizace geografického cílení
Jednou ze zásadních předností inzerce online je možnost cílit kampaně na konkrétní oblasti jako jsou města, regiony nebo země. Služba AdWords letos v únoru rozšířila možnost cílení o dalších 17 zemí, v současnosti lze tedy reklamu cílit na konkrétní města ve 34 zemích. Aby bylo cílení stále přesnější, flexibilnější a snadno použitelné, chystá AdWords zavedení některých změn, které vstoupí v platnost po 8. červenci 2011. Pokud geografické cílení využíváte, seznamte se s hlavními nastávajícími úpravami a nastavte své kampaně tak, aby neztratily efektivitu.
Sociální média:slibný marketingový nástroj nebo další internetová bublina?
V průběhu posledních několika let dosahuje marketing na sociálních médiích stále větší popularity. Řada podnikatelů a společností se dnes cítí přímo povinna vytvářet vlastní kampaně a rozvíjet tuto novou formu marketingu. Ekonomická sféra velmi záhy objevila potenciál sociálních médií a chápe je jako slibný nový kanál, který pomáhá navázat kontakt se zákazníky. Existují ale také skeptici, kteří mluví o sociálních médiích jako o další internetové bublině.
Nové možnosti reklamy v AdWords: cílení na tablety
Na začátku tohoto týdne informoval Google o spuštění cílení reklamy v AdWords na tabletová zařízení. První informace o novém způsobu oslovení uživatelů byly publikovány již letos v květnu, nyní je cílení na tablety konečně k dispozici všem inzerentům. Ti mohou počítat s přesnějším ovládáním cílení a efektivním zasažením rostoucího počtu uživatelů těchto zařízení. Tablety se v současnosti stávají samostatným významným segmentem internetového trhu, podle odhadů Googlu bude v následujících dvou letech prodáno kolem 165 milionů tabletů.
Nové možnosti segmentace výkonu reklamy ve vyhledávání
Podle hlavního ekonoma společnosti Google, Hala Variana je velký rozdíl mezi reklamou, která se zobrazuje na první pozici nad výsledky vyhledávání, a reklamou, která se zobrazuje na první pozici na okraji stránky. Zásadní rozlišení spočívá v tom, že reklamy zobrazované nad výsledky vyhledávání získávají v průměru mnohem více prokliků, než reklamy v pravé části. Tato skutečnost byla promítnuta do reality AdWords, kde lze nyní zvolit v přehledech nový segment: „v horní části a po straně.“
Pravidelné živé AdWords webináře ode dneška každé úterý a středu
Pokud inzerujete v AdWords, neměli byste si nechat ujít novinku, se kterou tým AdWords právě přichází. Ode dneška a po další tři měsíce se budou konat pravidelné živé webináře, a to každé úterý a středu od 15 hodin. Tyto semináře budou realizovány Google Search, Display, You Tube a specialisty na mobilní komunikaci, takže nabídnou ucelený pohled na téma online reklamy. Semináře zároveň představují dobrý způsob jak se dozvědět více o fungování AdWords a díky tomu zvýšit výkon vašich online kampaní. Odborníci na dílčí témata vám budou v průběhu seminářů plně k dispozici, takže si můžete připravit otázky, které vás v kontextu online inzerce zajímají.
Jak zvolit strategie pro cílení na reklamní síti Googlu?
Rozvoj nových technologií transformoval zobrazení na reklamní síti do silného komunikačního média zaměřeného na přímou reakci, které nabízí měřitelné výkony na vysoké úrovni. S přemírou možností jak zacílit svou reklamu se objevují tyto otázky: která kritéria bychom si měli vybrat, kde bychom měli začít a jaký způsob je vhodný právě pro specifickou kampaň naší společnosti? Na tyto otázky slibuje odpovědět chystaný webinář Google AdWords, který se bude konat 4. srpna. 2011.
Vyplatí se zacílit ve vyhledávání na vlastní značku?
Sklik přináší několik důvodů, proč se vám může vyplatit inzerovat na brandové výrazy. Častou námitkou může být fakt, že se jedná o prosté vyhazování peněz, protože vysokých pozic ve vyhledávání dosahujete i bez inzerce. Ale pozor, inzerce na názvy konkurenčních společností a produktů je dnes běžnou praktikou správců PPC kampaní. Pokud nemáte přímo registrovanou ochrannou známku, mohlo by se stát, že vaši značku využije ve svůj prospěch konkurenční firma.
Nová metrika v AdWords: odhady nabídek pro horní část stránky
Nová metrika v AdWords by měla pomoci optimalizovat reklamy tak, aby se zobrazovaly nad výsledky vyhledávání. Podobně jako u odhadů nabídek pro první stránku, stanovuje tato nová metrika přibližnou nabídku ceny za proklik (CPC) potřebnou k tomu, aby se reklama pravidelně zobrazovala v nejvyšších pozicích nad výsledky vyhledávání.
Registrace do vzdělávacího projektu Týden s internetem
Od příštího týdne startuje vzdělávací projekt Týden s internetem pro podnikatele a firmy aneb Získejte náskok! Organizátorem akce je český Google společně s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR a časopisem Profit. Registrovat se do tohoto projektu je možné až do 30. září 2011 do 12.00 hodin.
Google globálně zlepšuje kvalitu reklam
Letos v srpnu zahájil Google testy, při kterých byla při výpočtu skóre kvality a hodnocení zvýšena váha relevance a kvality vstupní stránky. Testování proběhlo v Brazílii, španělsky hovořících zemích Jižní Ameriky, ve Španělsku a Portugalsku, jeho cílem bylo především zlepšit uživatelský dojem u reklam ve vyhledávací síti. Na základě získaných výsledků se nyní uvedené změny zavádí po celém světě.
Kontrolní seznam pro grafické reklamy s přímou odezvou
Google nabízí tipy, které vám mohou pomoci při vytváření účinných marketingových kampaní s přímou odezvou. Tyto rady se vám budou hodit, zejména pokud navrhujete vlastní grafické reklamy s požadavkem na přímou odezvu, kdy je třeba, aby reklamy uživatele zaujaly, sdělily klíčové informace a přesvědčily je k návštěvě vašeho webu.
Novinka ve vyhledávání: reklamy s přehledem produktů
Od tohoto týdne mohou inzerenti na Googlu ve Velké Británii využít novou funkci: Product Listing Ads, neboli reklamy s přehledem produktů. V několika dalších týdnech bude tato novinka dostupná také ve vyhledávání v Německu a Francii. Reklamy s přehledem produktů představují formát inzerátu, který vám umožňuje jednoduše podpořit celé portfolio produktů, při zachování vysoké kvality relevantních výsledků vyhledávání pro potenciální zákazníky.
SEO vítězí v generování provozu a sociální sítě čeká nárůst investic
SEO, neboli optimalizace ve vyhledávačích (Search Engine Optimization) je hlavním zdrojem provozu na weby pro B2C i B2B marketéry, jednoznačně vítězí nad PPC (Pay Per Click) kampaněmi i marketingem na sociálních médiích. Tyto trendy vyplývají z výzkumu online marketérů 2011 State of Digital Marketing, který realizovala kalifornská online marketingová agentura Webmarketing123.
Instantní přehled novinek za 46. týden
Krása single-page websites, 7 cest, jak blogovat bez psaní, sledujte statistiky související s obsahem webu, přidejte na svůj web tlačítko Pinterestu, fakta o Twitteru, jak zlepšit efektivitu kampaní v obsahové síti, souhrn rozměrů grafických prvků hlavních sociálních sítí, 5 tipů social followers, 21 tipů pro efektivní social media strategie, sociální média nejsou mrtvá, je to jen nuda, vyprávějte příběhy.
Instantní přehled novinek za 47. týden
Jak vytvořit silnou online prezentaci prostřednictvím sociálních sítí, optimalizace kampaní na sociálních sítích, pohromy na sociálních sítích, obsah jako konverzace mezi návštěvníkem a webem, komunikace výhod a benefitů prostřednictvím landing page, co dělat před a po zveřejnění obsahu z hlediska SEO, 42 nápadů na rozvoj obsahu v roce 2013, optimalizace landing page v číslech, zcela zbytečné weby, jak se obchodníci připravují na vánoční svátky, jak zvýšit konverzní poměr pomocí obrázků, méně fanoušků znamená více a na závěr e-book zdarma.
Instantní přehled novinek za 48. týden
10 pravd o SEO, český Facebook v číslech, chybová stránka 404 nemusí uživatele naštvat, téměř kompletní průvodce budování zpětných odkazů, Češi a internet v roce 2012, 31 nápadů na tvorbu obsahu, který vaši zákazníci chtějí, 10 nejlepší reklam v roce 2012, jak funguje inbound marketing, template pro efektivnější správu PPC kampaní, 6 kroků realizace obsahové strategie a další zajímavé články.
Instantní přehled novinek za 1. týden
Jak reagovat na negativní komentáře na sociálních sítích, vše co musíte vědět o landing pages (od A do Z), trendy sociálních médií v roce 2013, jak se stát leaderem v oblasti PPC kampaní, 15 skvělých hlavních stran, děkujte na webu návštěvníkům každý den v roce, TOP virální reklamy roku 2012 a další skvělé články a infografiky, které byste neměli minout…
Získejte správná data pro online marketingový plán 2014
Plánujete si aktivity v oblasti online marketingu na rok 2014? Víte, na které základní metriky se zaměřit a jak s daty nakládat? Poradíme vám, jakým způsobem jednoduše vyhodnotíte základní výkonost webu a jak tyto výsledky přetvoříte v závěry, které vás nasměrují k dalšímu rozvoji.