Výpis článků podle tagu YouTube
Reklamní kampaň na YouTube je nyní výhodnější
Od 25. května 2011 se mění struktura stanovení cen formátu sponzorovaných videí na YouTube. Sponzorovaná videa na YouTube představují efektivní a v poslední době velmi oblíbený způsob, jak zvýšit návštěvnost videoobsahu ve službě YouTube. Tento formát umožňuje inzerentům propagovat svá videa v okamžiku, kdy uživatelé hledají, nebo sledují jiná videa. Až do současnosti byla cena sponzorovaných videí stanovována na základě ceny za proklik (CPC), systém byl podobný jako u reklam ve službě AdWords, to znamená, že cena byla naúčtována pokaždé, když uživatel kliknul na reklamu sponzorovaného videa.
Internetové video není budoucnost ale pravá současnost
S příchodem nového roku se pravidelně objevují i předpovědi budoucích trendů týkající se internetu. Zaměříme se dnes na jeden z nich, za který odborníci považují video obsah. Hned na úvod ale musíme říct, že video už není tou pravou budoucností internetu, ale jeho právě probíhající současností. Kam se však v roce 2012 dostává?
Instantní přehled novinek za 43. týden
9 ingrediencí k vytvoření skvělého obsahu, kvalitní e-book za 30 dní, manipulace médii v přímém přenosu, 10 nápadů, jak vylepšit konverzní poměr pomocí úprav textů tlačítek, 30 tipů pro komunikaci na Twitteru, trendy současného webdesignu, využití Pinterestu v marketingu, 24 hodin v ekonomice Google, podle čeho určit ROI na sociálních sítích, jak nastavit YouTube kanál, anatomie content marketingu a 10 praktik, kterým se vyhnout při přípravě landing page.