Nové možnosti reklamy v AdWords: cílení na tablety

Na začátku tohoto týdne informoval Google o spuštění cílení reklamy v AdWords na tabletová zařízení. První informace o novém způsobu oslovení uživatelů byly publikovány již letos v květnu, nyní je cílení na tablety konečně k dispozici všem inzerentům. Ti mohou počítat s přesnějším ovládáním cílení a efektivním zasažením rostoucího počtu uživatelů těchto zařízení. Tablety se v současnosti stávají samostatným významným segmentem internetového trhu, podle odhadů Googlu bude v následujících dvou letech prodáno kolem 165 milionů tabletů.

Jak zacílit kampaň na tablety?

Novou záložku Tablety vybavené plnohodnotným prohlížečem najdete ve svém AdWords účtu v části Sítě a zařízení na kartě Nastavení. Zatímco do současné doby bylo možné kampaně cílit pouze na zařízení Apple iPad, nyní je možné cílení reklamy na všechna tabletová zařízení. Nové cílení na tablety poskytuje také podrobnější nastavení díky možnosti výběru konkrétních operačních systémů.

Po spuštění funkce se vaše reklamy začnou automaticky zobrazovat ve zvolených tabletových zařízeních. Je dobré počítat s tím, že pokud byly vaše kampaně doposud zacíleny pouze na zařízení Apple iPad je možné, že po uvedených změnách zaznamenáte nárůst počtu zobrazení a také nárůst ceny. Důvodem je skutečnost, že pod tuto možnost zobrazení reklam bude nyní spadat více druhů tabletů.

 

Autor: Tým SOVA NET, 14. 7. 2011

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.