Jak zvolit strategie pro cílení na reklamní síti Googlu?

Rozvoj nových technologií transformoval zobrazení na reklamní síti do silného komunikačního média zaměřeného na přímou reakci, které nabízí měřitelné výkony na vysoké úrovni. S přemírou možností jak zacílit svou reklamu se objevují tyto otázky: která kritéria bychom si měli vybrat, kde bychom měli začít a jaký způsob je vhodný právě pro specifickou kampaň naší společnosti? Na tyto otázky slibuje odpovědět chystaný webinář Google AdWords, který se bude konat 4. srpna. 2011.

Existuje několik základních kritérií, podle nichž lze na reklamní síti zacílit své kampaně. Mezi základní možnosti patří kontextuální cílení, cílení na vybrané konkrétní publikum, remarketing (neboli cílení na uživatele, kteří již dříve navštívili vaše stránky), nebo cílení podle demografického klíče.

Webinář nabídne přehled strategií i konkrétní tipy

Pokud si i vy kladete otázky týkající se zacílení vašich reklamních kampaní na Googlu, máte nyní možnost se zúčastnit speciálního tematického webináře. Seminář nabízí především hlubší pochopení přístupů ke strategiím cílení kampaní na reklamní síti Googlu. Počítat můžete s tím, že se objeví tyto tematické okruhy:

Prezentace sady nástrojů pro cílení s efektem přímé reakce (direct response)

Strategie pro prioritní výběr a využití dostupných možností cílení k maximalizování výkonu a efektivity kampaní

Nástroje, tipy a nejlepší příklady pro maximalizaci návratnosti investic z kampaní (ROI)

Chcete – li se chystaného webináře zúčastnit, můžete se zaregistrovat přes Google Inside AdWords. Seminář se koná ve čtvrtek 4. srpna 2011 od 13 hodin středoevropského času.

 

Autor: Tým SOVA NET, 29. 7. 2011

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.