Marketingové novinky a tipy za únor 2023

Za dveřmi se nám pomalu hlásí jaro a my přicházíme se souhrnem marketingových novinek za měsíc únor. Dnes se zaměříme především na Bing, Google, Sklik a sociální sítě. Přejeme příjemné počtení.

Bing = nová konkurence Googlu?

V únoru přišla společnost Microsoft s novou verzí Bing vyhledávání. Ta nabízí možnost klást otázky chatbotu s AI oa dostávat na ně odpovědi s odkazy na zdroje. Vyhledávání funguje velmi podobně jako ChatGPT, ale je upraveno tak, aby čerpalo informace z webu v reálném čase. Chatbot navíc dokáže uživateli pomoci také s každodenními úkoly, které se dají díky AI zautomatizovat. Dokáže si tímto Bing získat větší oblíbenost než Google?

Google v únoru přišel s několika novinkami

Na únorové konferenci ve Francii Google představil několik novinek, které se týkají Google LensGoogle Mapy a Překladače. Zde je výběr několika z nich:
  • Multisearch je dostupný v mobilních zařízeních ve všech jazycích a zemích, kde je Lens k dispozici
  • Nový způsob, jak prozkoumat vybrané místo, představuje Immersive view. Uživatelé se mohou virtuálně vznést nad daný cíl a zblízka si prohlédnout okolí.
  • Google také představil nové funkce pro řidiče elektromobilů s integrovanou aplikaci Google.
  • Překlad a rozšířená realita s plynulejším překladem se nyní rozšiřují do všech zemí.

Více novinek z konference se dozvíte zde.

Marketingové novinky únor 2023

Instagram přichází s Broadcast channels

Instagram představuje novou funkci, kterou lze oslovit fanoušky. Jedná se o skupinový chat, ve kterém mohou zprávy posílat pouze tvůrci, zatímco sledující mohou na obsah reagovat nebo hlasovat v anketách. V tuto chvíli je funkce v testovacím režimu.

Sklik a nové možnosti cílení

V Skliku můžete snadno oslovit zájemce o práci nebo milovníky podcastu.
V kategorii Zájemci o zaměstnání můžete cílit na publikum, které projevilo zájem o práci. Nové cíle obsahují nejčastěji hledané pozice - například dělník, marketing specialista, prodavač, učitel a další.
Posluchači oblíbených podcastů jsou rozděleni do skupin jako je byznys, hudba, sport, umění, či zdraví a fitness.
 

Organizace se čím dál více spoléhají na sociální sítě, oblíbenost TikToku roste

Společnost Meltwater zveřejnila zprávu, která ukazuje, že v důsledku globální ekonomické nejistoty roste význam sociálních médií v organizacích. Nejpoužívanější platformou zůstává Facebook, raketovou rychlostí ale roste také počet firem používajících TikTok.

 

Přejeme Vám krásné březnové dny,

Autor: Tým SOVA NET, 7. 3. 2023

Potřebujete poradit? Kontaktujte nás

Your name *
Odesláním formuláře přijímáte naše Zásady zpracování osobních údajů.
Děkujeme za vyplnění formuláře.Odeslání formuláře se nezdařilo.