Víte, jak získávat kvalitní leady? Umíte efektivně pracovat s online marketingovými nástroji? Jak je vnímána vizuální identita vaší značky? A máte vůbec správně nastavenu marketingovou strategii? Přesně na tyto otázky najdete odpověď na celodenní sérii workshopů zaměřených na online marketing v B2B sektoru.
Nakopněte online marketing své firmy!
Ať už pracujete jako marketingový specialista v B2B firmě, nebo vlastníte podnik, který obchoduje primárně s firemními zákazníky, je SOVA B2B day tím pravým místem, kde byste se měli 12. května 2016 objevit. V režii zkušených odborníků proniknete do světa geomarketingu, SEO, PPC, UX, korporátní identity a marketingové strategie. Čas bude vyhrazen i na networking a diskuzi se speakery nad vlastními webovými projekty. Přijďte si vytvořit vlastní “marketingový ekosystém” a maximalizujte návratnost svých investic!
O uspořádání marketingového dne bylo v podstatě rozhodnuto už pár týdnů po úspěšném prvním ročníku SOVA B2B konference. „Návštěvníci byli nadšeni profesionalitou speakerů, přátelskou atmosférou a úzkým zaměřením na B2B sektor. A protože se nám množily dotazy o dalším ročníku, rozhodli jsme se spustit malou ochutnávku marketingových témat už v květnu,“ uvádí organizátorka jarní akce, Zuzana Konečná. Nečekejte však klasické přednášky – workshopy budou vedeny interaktivní formou a návštěvníci budou moci konzultovat své vlastní webové projekty přímo se specialisty. „Chceme poskytnout nejen odborné informace, ale také inspirativní prostor pro networking a diskuze se speakery, což byl mimo jiné důvod, proč jsme za místo akce zvolili právě Impact HUB Brno,“ dodává Petr Mikšovič, CEO SOVA NET. Někteří ze speakerů se již představili na prvním ročníku SOVA B2B konference, s jinými se účastníci setkají poprvé. Z řad SOVA NETu se na akci objeví UX designér a grafik Drahomír Hájek, PPC specialistka Jana Žujová a SEO konzultant Martin Hill. Z externích odborníků přijali pozvání Lukáš Puchrik z Clever Analytics, který představí využití lokační analýzy jako netradičního nástroje pro získávání leadů a Jan Krátký z kreativního studia Cabinet, který se zaměřuje na digital corporate identity. „Program jsme vytvářeli tak, aby pokryl jak známé, tak méně zažité oblasti online marketingu - ať už formou workshopu, nebo individuálních konzultací. Témata na sebe postupně navazují, a každý účastník tak bude mít možnost zhlédnout obsah úplně celý,“ upřesňuje Michaela Náplavová, koordinátorka programu. Mezi partnery SOVA B2B day se objeví také BEZONES, inovativní projekt B2B sociální sítě, který byl oficiálně představen právě na loňské SOVA B2B konferenci. V systému jsou již zaregistrovány první firmy, a účastníci si tak mohou na akci vyptat další informace.
Zaujala Vás témata a obsah celodenní akce? Tak neváhejte a zaregistrujte se ještě dnes. Využijte zvýhodněné ceny 1 990 Kč bez DPH do 31. března 2016!
Podrobný harmonogram akce, další organizační informace a registrační formulář najdete na oficiálním webu. Tak ať Vám to neuletí!