Sklik si připravil celou řadu novinek, které vám stručně shrneme v následujícím článku.
V únoru Sklik představil nový formát - kombinovanou reklamu. A na začátku května spustil zobrazování tohoto formátu v celé obsahové síti. Sklik připravil článek s doporučením, jak kombinovanou reklamu správně nastavit, a na blogu SOVA NET najdete článek o formátech.
Od 6. 6. se můžeme těšit na nové rozhraní Skliku. Změny se budou týkat zejména nových typů kampaní, zadávání a editace kampaní a důležitá je změna práce s regionálním cílením. Co by vám tedy nemělo uniknout?
Od 6. 6. budou kampaně převedeny na nové typy, které vychází z jejich nastavení. Kampaně se roztřídí na vyhledávací, obsahové, produktové, videokampaně a kombinované (pokud nebude možné kampaň jednoznačně identifikovat) a budou označeny ikonou.
Cílem úprav je zrychlit zadávání kampaní - stačí tedy zvolit typ kampan a zadat informace nutné ke spuštění kampaně. Díky rozdělení podle typu kampaní se v editaci objeví jen to, co je možné pro danou kampaň nastavit. Redesignem prošlo i časové plánování.
Kromě krajů budou dostupné i jednotlivé okresy. Od 6. 6. však není možné vybírat radius a plastní polygon. Body, které byly vybrány na mapě v aktuálním cílením budou přeřazeny do příslušného okresu, tzn. v kampani bude vybrán tento okres.
Sklik dále plánuje např. videokampaně a filtr inventáře pro dynamický retargeting. Budeme se těšit :)
Sklik aktualizoval zájmy o koupi - seznam se rozrostl o nové pořady v internetové televizi Stream.cz a rozšířili se stávající kategorie jako je auto-moto, cestování, domácí spotřebiče atd.